Galvenie pienākumi:
- Cieša sadarbība ar projektu vadītājiem, dizaineriem un klientiem, lai izprastu projekta mērķus, uzdevumus un prasības, nodrošinot atbilstību mārketinga stratēģijām un zīmolu vadlīnijām.
- Pārvaldīt sociālo mediju platformas, tostarp Facebook, Instagram, TikTok u. c., lai uzlabotu zīmola atpazīstamību un auditorijas iesaisti.
- Radīt un plānot pārliecinošu saturu dažādos sociālo mediju kanālos, lai veicinātu auditorijas iesaisti un palielinātu sekotāju skaitu.
- Uzraudzīt sociālo plašsaziņas līdzekļu kanālus, lai noteiktu tendences, iespējas un auditorijas atsauksmes, un atbildēt uz iesaisti un komentāriem.
- Izstrādāt un īstenot digitālās reklāmas kampaņas, izmantojot Meta Business Manager (bijušais Facebook Business Manager) un citas reklāmas platformas.
- Analizēt kampaņu veiktspējas rādītājus un sniegt ieskatu un ieteikumus optimizācijai.
- Sekot līdzi nozares tendencēm un labākajai praksei sociālo mediju mārketinga un digitālās reklāmas jomā.
Kvalifikācijas prasības:
- Pierādīta pieredze sociālo mediju pārvaldībā un digitālajā mārketingā.
- Labas komunikācijas un rakstīšanas prasmes ar spēju veidot saistošu saturu.
- Pieredze ar Meta Business Manager (bijušais Facebook Business Manager) un citām reklāmas platformām.
- Teicamas analītiskās prasmes, spēja interpretēt datus un gūt noderīgus secinājumus.
- Radoši domājošs cilvēks ar aizraušanos sekot līdzi jaunākajām tendencēm sociālo mediju un digitālā mārketinga jomā.